Łódź wiosłowa LOBSTER 380 jest wykonana w technologii jednego płaszcza. Łodzie jedno-płaszczowe wykonywane w naszej firmie charakteryzują się dużą sztywnością i wytrzymałością kadłuba. Łódkę spokojnie można obrócić do góry dnem i na niej stanąć, na pewno wytrzyma w przeciwieństwie do łodzi dwu-płaszczowych, których płaszcze zewnętrzne są cienkie i mało który producent pozwoli na w/w test. Poza tym łodzie jedno-płaszczowe łatwiej jest naprawić w przypadku uderzenia, ponieważ jest wszędzie dojście. W przypadku łodzi dwu-płaszczowych naprawa jest ciężka do przeprowadzenia gdyż płaszcz zewnętrzny jest zamknięty wkładką wewnętrzną i nie ma dojścia do kadłuba . ŁÓDŹ OBJĘTA 24-MIESIĘCZNA GWARANCJĄ. Stabilność łodzi jest zadowalająca, w łódce można spokojnie stanąć i sobie porzucać na blachę lub gumę. Do łodzi można podczepić silnik spalinowy o mocy do 10 KM. Łódka wykonana jest z kompozytu poliestrowo-szklanego
WYMIARY ŁÓDKI:
DŁUGOŚĆ – 380CM
SZEROKOŚĆ – 150CM
WYSOKOŚĆ ŁODZI – 40-60CM
WAGA – OK 90KG
2 KOMORY WYPORNOŚCIOWE CO SPRAWIA, ŻE JEST CAŁKOWICIE NIEZATAPIALNA
- LISTWA ODBOJOWA PCV ZAMONTOWANA DOOKOŁA ŁODZI
-
SCHOWEK RUFOWY NA AKUMULATOR LUB ZBIORNIK PALIWA
ZAPIĘCIE SKRZYNKI ORAZ ZAWIASY ZE STALI NIERDZEWNEJ
- 2 ŁAWECZKI Z GRUBEJ SKLEJKI WODOODPORNEJ , MOŻLIWOŚĆ SZYBKIEGO DEMONTAŻU
-
4 KNAGI Z UTWARDZONEGO PLASTIKU NA RUFIE I DZIOBIE ŁODZI DO ŁATWIEJSZEGO JEJ KOTWICZENIA LUB CUMOWANIA
-
2 DULKI ZE STALI NIERDZEWNEJ, TYPU OBEJMA (UCHWYTY DO WIOSEŁ,BARDZO PRAKTYCZNE)
-
WZMOCNIENIE POD SILNIK ZE SKLEJKI WODOODPORNEJ MOŻLIWOŚĆ ZAMONTOWANIA SILNIKA DO 5KM
-
UCHO CUMOWNICZE ZAMONTOWANE NA DZIOBIE-ŁÓDŹ WYMALOWANA JEST NA ZEWNĄTRZ I W ŚRODKU TAK JAK NA ZDJĘCIACH
-
DWA WIOSŁA DREWNIANE
-
KOTWICA PLUS LINA 10 m
-
SILNIK ELEKTRYCZNY Protruar 2.0S 12V 85lbs 720w
Protruar to seria silników bezszczotkowych. Posiadają fabryczny cyfrowy maximizer – płynną regulację obrotów. Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika ze zintegrowaną płetwą wykonaną z aluminium zoptymalizowało silnik pod kątem maksymalnej dynamiki w wodzie.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA SILNIKA
Model |
Protruar 2.0S |
---|---|
Zasilanie |
DC 12V |
Uciąg silnika |
85 funtów (lbs) |
Moc silnika |
720W |
Pobór prądu (max) |
~60A |
Długość kolumny |
90cm aluminiowa |
Średnica kolumny |
28mm |
Sterowanie obrotami |
Cyfrowy maximizer – płynna regulacja |
Śruba |
3-łopatki / Ø27,1cm |
Obroty śruby pod wodą (max) |
1150rpm |
Długość kabla zasilającego |
~1.6m |
Poziom głośności |
~55db |
Długość łodzi (max) |
6.5m |
Regulacja zanurzenia |
Blokada, regulacja na całej długości kolumny |
Zalecany akumulator |
Min. 100Ah Gel, Li-ion-3S, LiFePO4-4S |
Waga silnika |
~7.8kg |
Wymiary opakowania |
126*30*17cm |
Wszystko nowe, zapakowane, na gwarancji, dostępne w ciągłej sprzedaży
Cena zestawu 10500 zł, jest możliwość transportu








